رویداد تبادل فنآوری در حوزه ساختمان و حمل و نقل

رویداد تبادل فناوری در حوزه ساختمان و حمل و نقل در آذرماه ۱۴۰۲ در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در خیابان ملاصدرای تهران و با حضور معاون علمی رئیس جمهور جناب آقای دهقانی فیروزآبادی و وزیر مسکن و شهرسازی برگزار شد. در این رویداد، علاوه بر نورگیر آینه ای روشنا 53 شرکت دانش‌بنیان دیگر فعال در حوزه ساختمان و حمل‌و‌نقل حضور داشتند. این شرکتها محصولات خود را برای ارائه به فعالان این حوزه ها معرفی کردند. نیازهای فناورانه از سوی مشتریان بالقوه مطرح شد تا این شرکتها با دستاوردها و توانمندی‌های خود به رفع این نیازها بپردازند و زمینه خوبی برای همکاری و تعامل طرفین ایجاد شود.

حضور نورگیر روشنا در رویداد تبادل فنآوری:

نورگیر آینه ای روشنا در رویداد تبادل فنآوری

رویداد تبادل فنآوری شرکت های دانش بنیان ساختمانی

یکی از شرکتهای دانش بنیان حاضر در این رویداد، نورگیر هوشمند روشنا(شرکت دانش بنیان نوین افق) بود که با ارائه سیستم هوشمند رهگیری و انتقال نور خورشید به واحدهای کم نور ساختمان توانست توجه حاضران در این رویداد را به خود جلب نماید. روشنا با معرفی سیستم خود به فعالان صنعت ساختمان و علاقه مندی آنها به این سیستم، همکاری با برخی از آنها را آغاز کرد.
همچنین با برقراری ارتباط با دیگر شرکتهای دانش‌بنیان حاضر در این رویداد، روشنا سعی در همکاری با آنها در دیگر زمینه های فناورانه دارد. این پیوندها باعث رشد و اعتلای صنعت کشور در حوزه ساختمان و دیگر حوزه ها خواهد شد.

نورگیر آینه ای روشنا:

نورگیر هوشمند خورشیدی روشنا به عنوان اولین و بزرگترین سیستم رهگیری و انتقال نور خورشید به ساختمان های کم نور شناخته می شود. این سیستم به نام نورگیر آینه ای نیز معروف است که در آن از آینه ها یا پنل های آینه ای شکل برای انتقال نور خورشید به طبقات پایین ساختمان ها بهره گرفته می شود. نورگیر های آینه ای به مانند گل آفتابگردان در طول روز چرخش می کنند و نور خورشید را به طبقات پایین ساختمان ها، راه پله ها، استخر ها و… منتقل می کنند.
نورگیر خورشیدی روشنا به عنوان اولین و بزرگترین سیستم انتقال نور خورشید به ساختمان های کم نور شناخته می شود و تنها دارنده تاییدیه از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی درحوزه سیستم های انتقال نور خورشید می باشد.
برای آشنایی بیشتر با محصولات نورگیر خورشیدی به قسمت محصولات سایت مراجعه فرمایید. برای سفارش محصول نورگیر هوشمند خورشیدی می توانید به قسمت تماس با ما مراجعه کنید و یا با شماره 09031237669 تماس بگیرید و یا در شبکه های اجتماعی ( ایتا و واتساپ) برای ما درخواستتان را ارسال فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *